PracaGrupypl.praca.dyskusjeGlupei pytania HR - twoje mocne strony etc....Re: Glupei pytania HR - twoje mocne strony etc....
  • From: "Maciek Marchewczyk" <m...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Glupei pytania HR - twoje mocne strony etc....
    Date: Sat, 5 Feb 2005 09:37:13 +0100

    Użytkownik "złoty" <m...@o...wytnij_to.pl> napisał w wiadomości
    news:cu11s4$kec$1@atlantis.news.tpi.pl...
    Dnia 2005-02-04 23:36,Użytkownik Maciek Marchewczyk w pocie czoła napisał:

    odpowiem wycinajac poprzednie wypowiedzi:
    - geniusze - nie prowadze ani badan naukowych, ani niczego z szeroko pojetej
    kreacji, wiec facet ktory zawsze wie lepiej i nie jest zdolny do zrobienia
    czegokolwiek inaczej, niz tak jak on chce i wtedy, gdy sam zechce, czyli (z
    reguly) nie w pore i nie tak, jak firmie za to placa, nadaje sie jedynie do
    natychmiastowej eliminacji;
    - kwestia higieny i mojej percepcji rzeczonego kandydata - ja nie jestem RH,
    ja zatrudniam dla siebie, wiec jesli czuje, ze "nie czuje" kandydata, to nie
    zamierzam sobie zatrudniac kaskady problemow...
    Natomiast w pelni sie zgadzam, ba ,wyrazam wlasna opinie, o bardzo
    powierzchownych i szablonowych kompetencjach "panienek" od rekrutacji w
    roznych firmach. Powiem wiecej, niejednokrotnie robilo mi sie dziwnie na
    mysl, ze "to", ograniczone, bez wyobrazni, z mysleniem opartym wylacznie na
    utartych schematach, mialoby decydowac o mojej przyszlosci zawodowej jako
    kandydata, lub gorzej jeszcze, zatrudniac kogokolwiek do mojej firmy...
    Maciek Marchewczyk