PracaGrupypl.praca.dyskusjeGlupei pytania HR - twoje mocne strony etc.... › Re: Glupei pytania HR - twoje mocne strony etc....
  • Data: 2005-02-05 14:11:54
    Temat: Re: Glupei pytania HR - twoje mocne strony etc....
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Re to: VERTRET [Fri, 4 Feb 2005 09:56:25 +0100]:

    >A wiesz ze to faktycznie jest irytujace, nie wiem czemu
    >ale odnosze wrazenie ze potencjalni pracownicy maja jakas
    >fobie zadawania pytan. Nie wszyscy. Czesc. Ale spora.
    >

    >Kira

    Jesli ktos Was meczy pytaniami, ktore uznajecie za bzdurne, odplaccie mu tym
    samym - jest w koncu czas na rozmowie na pytania od kandydata.

    p. "gdybym zostal tu zatrudniony i po roku byliby Panstwo ze mnie zadowoleni,

    z jakich powodow?", "W jaki sposob sa w tej firmie rozwiazywane konflikty?"

    etc. Po prostu zrobic uprzejmie drugiej stronie tez rozmowe kwalifikacyjna wg
    podobnych wzorcow. :)

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl