PracaGrupypl.praca.dyskusjeGlupei pytania HR - twoje mocne strony etc....Re: Glupei pytania HR - twoje mocne strony etc....
  • Data: 2005-02-05 09:18:15
    Temat: Re: Glupei pytania HR - twoje mocne strony etc....
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Jan Kowalski [Fri, 4 Feb 2005 23:53:58 +0100]:

    > kiedyś na takie pytanie od kandydata na PH usłyszałem kilka
    > pytań: ile zapewniamy spotkań z klientami na dzień (bo firma
    > umawiała), jakie są umowy dla klientów (chodziło o wartość
    > itp.), jaka jest stawka prowizji. Po uzyskaniu odpowiedzi,
    > kandydat poprosił o kalkulator, policzył przez chwilę
    > i stwierdził: nie zejdę poniżej 10 tys. na miesiąc. I nie
    > zszedł. Nigdy.

    Zostawiam w calosci bo jest to cos, co powinno tutaj przeczytac
    calkiem sporo osob. DA SIE. Jesli masz jakiekolwiek doswiadczenie
    w danej pracy, potrafisz zadac kilka pytan i ustalic co konkretnie
    bedziesz robic, znasz siebie i wiesz jak sobie z roznymi rzeczami
    radzisz -- zawsze mozesz podac chocby przyblizona stawke.

    Tu nie chodzi przeciez o jakas abstrakcyjna "wartosc wlasna", bo
    sama siebie to ja wyceniam na wszystkie pieniadze swiata plus pare
    zlotych jeszcze. Tu chodzi o bardzo wymierna rzecz: wartosc pracy
    ktora sie wykonuje.

    Kira