eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeGłośny pracownik w pracy...Re: Głośny pracownik w pracy...
  • Data: 2007-01-09 22:15:30
    Temat: Re: Głośny pracownik w pracy...
    Od: "Rezydent" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jak oduczyć uciązliwego pracownika w pracy jego uciązliwości ?

    Takie każdorazowe potwierdzanie tego co się widzi, czy tego co ma się zamiar
    zrobić, ewentualnie zwracanie uwagi na swoją osobę czytając mejle czy co tam
    przychodzi, świadczy tylko i wyłącznie o braku pewności siebie. Ja bym szukał
    przyczyn w dzieciństwie, gdzie koleś po prostu miał trudności w nawiązywaniu
    znajomości z rówieśnikami, ciągle musiał się przebijac w grupie, głosno
    krzyczeć, płakać, tupać w podłogę, aby się nim zainteresowali. Dzieci takie
    wiercą się, nie potrafią usiedzieć w jednym miejscu, nie potrafią się skupić,
    odrywaja się od aktualnej czynności np. jedzenia gdy tylko zaczyna dziać się
    coś innego. Być może takie schorzenie psychicznie ma Wasz kolega. Niestety
    musze was zmartwić, że to nie jest groźne, aczkolwiek bardzo uciążliwe.
    Nie mam pomysłu, jak w warunkach biura oduczyć kolegę tego, bo jego własną
    bronią będzie bardzo trudno... nie poskutkuje, on to ma w genach.
    Chyba jednak najlepiej załozyć słuchawki.

    --
    Rezydent

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1