PracaGrupypl.praca.dyskusjeGDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?
  • Data: 2009-09-23 12:14:35
    Temat: Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?
    Od: darr <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Wrz, 12:23, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Tue, 22 Sep 2009 15:17:40 -0700 (PDT), darr napisał(a):
    >

    > Etatu nie dostaniesz, to jasne ;)
    >
    > Weekendowa praca kojarzy mi się raczej z wykonywaniem zleceń czy dzieł,
    > jeśli coś się konkretnego i porządanego potrafi, albo pracami
    > "studenckimi".

    Interesowałoby mnie raczej coś w rodzaju pracy w hurtowni czy też
    jakimś sklepie bądź markecie. Tylko właśnie, tego typu prace mogą być
    raczej niedostępne na "etat niedzielny", a wszelkie prace pomocnicze
    są najczęściej nie warte poświęcenia weekendu z rodziną.

    > Wszystkie powyższe to prace o raczej niskim dochodzie, zwłaszcza przy
    > ograniczonej ilości czasu, ale nie wiemy jakich dochodów oczekujesz.

    Ot i właśnie... W pewnej sprawie jeden z Twoich przedmówców miał rację
    - bez jakiejś konkretnej, wyuczonej umiejętności czy też nabytej
    wiedzy fachowej trudno o coś dodatkowego, zwłaszcza na własną rękę.

    > Dajmy, redagowanie tekstów do gazet czy portali internetowych - ale tu też
    > trzeba wiedzy i doświadczeń.

    Coś takiego również rozważałem, lecz raczej jako powiedzmy "wolny
    strzelec", doświadczenia (udokumentowanego) tu niestety nie posiadam
    choć sądzę, że coś tam napisać bym potrafił. Tylko tu już całkiem nie
    wiem jak się zabrać za szukanie czegoś takiego - po redakcjach chyba
    musiałbym podzwonić i popytać.

    Thx, pozdr.