PracaGrupypl.praca.dyskusjeGDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?
  • Data: 2009-09-23 23:00:21
    Temat: Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:685a1d9d-3d88-4678-8dcc-715d238c1f89@31g2000vbf
    .googlegroups.com darr
    <l...@p...onet.pl> pisze:

    > {OT} Widzisz, ja jestem Ci wdzięczny za odpowiedzi >na temat< i muszę
    > nawet przyznac, że IMHO styl i sposób Twoich wypowiedzi wskazuje, że
    > masz skończoną jakąś tam szkołę ponadpodstawową,
    Ja również podejrzewam, że być może udało ci się się ten próg pokonać, nawet
    jeśli zajęło ci to nieco więcej czasu niż normalnie na to w systemie
    edukacji przeznaczono.

    > a byc może nawet coś prócz niej.
    (*) Tu niestety trudno mi się odwzajemnić ci takim samym domniemaniem, nic
    bowiem na to IMO nie wskazuje.

    > Z drugiej jednak strony, i tu się nie obraź,
    Spoko. Nie jestem obrażalską pseudoprimadonną.
    To nas różni.
    Nie każdy może mnie obrazić, a i ja nie każdego mogę, choć z całkiem różnych
    przyczyn.

    > od pierwszej
    > Twojej wypowiedzi zastanawiam się, dlaczego nie wybrałeś sobie nicku
    > "PAW".
    Po prostu nie przyszło mi to do głowy. Nie rozważałem także nicka "RZYGI",
    bo wielu na newsach bardziej jest go godnych.
    A ja sobie taki zwykły po prostu zrobiłem i mam.

    > Tak jak jednak wspomniałem wcześniej, ta dyskusja, tu i teraz,
    > nadaje się bardziej na grupę pl.soc.psychologia lub pokrewną - tak
    > samo jak i Twoje mniej lub bardziej uzasadnione słowa "krytyki" na
    > temat posiadania dziecka i jakiegoś czy (nawet) jakichś tam kredytów.
    Skoro już usiłujesz być (nieco groteskowym) usenetowym purystą - nie
    dostrzegasz zalewu innych offtopiców poza tymi kłującymi ciebie?
    Czy nie uważasz, że powinieneś rozszerzyć zakres swej krucjaty?

    > I niech pierwszy rzuci kamień, kto jest całkiem "na zero" z bankami, a
    > kto nie chciałby, nawet wówczas, miec wyższych dochodów.
    To są truizmy i co one maja do rzeczy?
    Banki robią interes na sprzedaży pieniądza. To taki sam towar jak i inne,
    toteż można go kupić na raty.
    Nie widzę związku ani z tematem, ani z moja oceną. Widzę za to potwierdzenie
    mojej tezy oznaczonej gwiazdką (*).

    > Tak więc
    > bardzo Cię proszę, nie zaśmiecajmy już tej grupy takimi "problemami"
    Przecież właśnie to robisz.

    > bo to nawet jest w tej chwili już niekulturalne.
    Słuchaj, nie jesteśmy w wojsku, a netykieta to nie jest kodeks karny.
    Jesteśmy na ogólnie dostępnej, niemoderowanej, nie wymagającej posiadania
    konta i logowania grupie dyskusyjnej. Czuj się jak w szalecie. ;)
    Poważniej - netykieta to "prawo" zwyczajowe, nie ma obowiązku z nim się
    zgadzać ani go przestrzegać, ktoś tam sobie gdzieś coś wydumał (jeden tu
    jakiś baran w tym wątku nawet się na wikipedię powoływał jak na miarodajne
    źródło) no i co z tego? Zwyczajowo także nie beka się przy stole na przykład
    w restauracji, czyż nie? No to beknij sobie i co ci zrobią? W niektórych
    kulturach zresztą bekanie w związku z konsumpcją jest oznaką uznania dla
    kulinarnego kunsztu.
    Pozwolisz zatem (i to czy chcesz, czy nie), że nt. kultury będę posiadał
    własną opinię.

    --
    Jotte