PracaGrupypl.praca.dyskusjeGDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?
  • Data: 2009-09-24 10:34:53
    Temat: Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h9ffuv$8b8$1@inews.gazeta.pl grabarz
    <u...@g...pl> pisze:

    > aż nie mogłem się powstrzymać.
    Nie wstydź się - zdarza się nawet najlepszym.

    > to już któryś z kolei Twój filozoficzny wywód nt. "robienia bachorów".
    > rozumiem,
    Nie sądzę.
    Mam swoje zdanie, wyrażam je publicznie zezwalając tym samym na jego
    publiczną ocenę co bynajmniej nie oznacza gwarancji, że się nią przejmę.

    > masz te swoje 20 czy 30-kilka lat i dzieci, czy rodzina w ogóle, to dla
    > ciebie nieodpowiedzialny wybryk, ale weź pod uwagę:
    > 1. wypowiadają się tu ludzie starsi. być może założyli rodzinę lata temu i
    > akurat teraz "tąpnęła" im sytuacja materialna. i co w tym wypadku? do
    > super stabilizacji i 500 tys. na koncie mieli czekać do 70-tki i wtedy
    > "robić bahory" ?
    Cóż, sytuacja przeciętnego obywatela naszego kraju wygląda tak, że
    stabilizację materialną większość z nich jest w stanie osiągnąć dopiero w
    wieku, który przestaje być wg obecnej wiedzy medycznej optymalny dla rozrodu
    (chodzi tu głównie o organizm kobiety). Nie moja to wina.
    Zwrócić jednak trzeba uwagę na znikome zainteresowanie możliwością adopcji.
    Tysiące dzieci przeżywa dramat w bidulach, gdy tymczasem bałwany debatują
    czy refundować in vitro z pieniędzy podatników.
    Na "tąpnięcie" finansów trzeba się przygotować wcześniej. Naturalnie nie da
    się przewidzieć wszystkiego, ale nie jest mądre postępowanie w myśl zasady
    dała bozia dzieci - da i na dzieci.

    > 2. gdyby każdy z "robieniem bachora" czekał do uzyskania "stabilizacji
    > materialnej" dzisiaj połowy z nas nie byłoby na tym świecie.
    Może i dobrze?

    > 3. słowo "bachor" jest dosyć obraźliwe w niektórych rejonach Polski.
    Trudno.

    --
    Jotte