PracaGrupypl.praca.dyskusjeGDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?
  • Data: 2009-09-24 10:18:33
    Temat: Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?
    Od: darr <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Wrz, 09:01, "Vlad The Ripper" <os^
    $_znaki_bez_sh...@poczta.wp.pl> wrote:

    > A rozważałeś jakąś pracę w ochronie na przykład. W niektórych miejscach
    > ochroniarze potrzebni są tylko na popołudnia, noce i weekendy. Jak trafisz
    > na dobry jak to ochroniarze mawiają obiekt to spokojnie możesz nockę sobie
    > po prostu przespać i nikt się o to nie obrazi. Wada to niskie zarobki i
    > trzeba brać dużo godzin. W sumie za 5 zł na godzinę to nie powinni się
    > wielkiego zaangażowania spodziewać...

    Myślałem również o ochronie właśnie i słyszałem nawet, że tam co
    niektórzy całkiem nieźle zarabiają, trzeba jednak mieć przeszkolenia
    jakieś specjalistyczne, uprawnienia na coś tam podobno, itd. Natomiast
    praca "za grosze" mnie natomiast nie za bardzo interesuje zwłaszcza że
    ja muszę kawałek dojechać do większego miasta. Ja mogę nawet
    przsłowiowe rowy kopać, ponieważ pracy się nie boję, ale muszę mieć za
    to dobrze zapłacone. Inaczej szkoda niedzieli z rodziną.

    Pozdr.,
    darr