PracaGrupypl.praca.dyskusjeGDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?
    From: darr <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?
    Date: Tue, 22 Sep 2009 16:56:39 -0700 (PDT)

    On 23 Wrz, 01:37, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:6f0f1deb-9a57-44fb-9539-658f7ed8d8ab@
    l31g2000vbp.googlegroups.comdarr
    > <l...@p...onet.pl> pisze:
    >
    > Czego się spodziewałeś?
    > Adresu do weekendowego pracodawcy nie mogącego się doczekać aby cię
    > zatrudnić?

    Napisałem to w pierwszej mojej wypowiedzi. Przeczytaj proszę jeszcze
    raz, uważnie.

    > Nie mam pojęcia, skoro dochód cię satysfakcjonuje to czego właściwie chcesz?

    Czy ja naprawdę muszę komuś tu tłumaczyc z jakiego powodu chce sobie
    dorobic?

    <...ciach...>

    > Metafora. Pisałeś, że możesz być sprzedawcą

    Wiem o tym, określiłem orientacyjnie co mniej więcej mógłbym/chciałbym
    robic, a odpowiedziałem Tobie wprost i dosłownie (celowo - nie pytaj
    dlaczego). Ta grupa nie jest miejscem, w którym zamieszcza się anonse
    w stylu "dajcie mi pracę..." i nie taki był mój cel, a tak właśnie
    mnie chyba zrozumiałeś.

    > A umiesz COKOKOLWIEK pożytecznego??
    > (zaciąganie kredytów i robienie dzieci się nie liczy)

    Zaczepki szukasz, Panie Kolego...