PracaGrupypl.praca.dyskusjeGDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?
  • Data: 2009-09-22 23:37:04
    Temat: Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:6f0f1deb-9a57-44fb-9539-658f7ed8d8ab@l31g2000vb
    p.googlegroups.com darr
    <l...@p...onet.pl> pisze:

    > Dziękuję za sugestie, nie stanowią one jednak odpowiedzi na moje
    > pytanie.
    Trudno.
    Czego się spodziewałeś?
    Adresu do weekendowego pracodawcy nie mogącego się doczekać aby cię
    zatrudnić?

    > Dochód mam akurat satysfakcjonujący, lecz potrzeby nieco
    > wygórowane (i chcę sobie na nie UCZCIWIE zarobic - to chyba nie aż tak
    > wiele?)
    Nie mam pojęcia, skoro dochód cię satysfakcjonuje to czego właściwie chcesz?

    > Nie znam niestety cen pietruszki, lecz jedynie ceny i asortyment z
    > branży części samochodowych.
    Metafora. Pisałeś, że możesz być sprzedawcą.

    > Nie znam również biegle języków obcych
    > ani nie posiadam takich umiejętności remontowo - naprawczych, za które
    > mógłbym brac pieniądze, więc to odpada.
    A umiesz COKOKOLWIEK pożytecznego??
    (zaciąganie kredytów i robienie dzieci się nie liczy)

    > Tym niemniej dzięki za wszelkie podpowiedzi.
    Com mógł, tom napisał.

    --
    Jotte