PracaGrupypl.praca.dyskusjeFundusz emerytalny - zmianaRe: Fundusz emerytalny - zmiana
    From: "biedronka" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Fundusz emerytalny - zmiana
    Date: Tue, 7 Jun 2005 17:36:26 +0200

    > Widzisz, czyli jednak trzeba wybierać lepsze fundusze, a nie jak Ty i
    > wspomniany agent (?) twierdziliście, że gorsze.

    widzę, że mamy różne pojęcie o słowie "gorszy"

    > Sądzę, że zamierzony efekt
    > można uzyskać trzymając się funduszu który jest zawsze w pierwszej trójce.
    > Mniej zachodu, mniejsza strata na prowizji.

    To chyba Ty w duchy wierzysz

    > "A stracić nie stracisz..." W duchy wierzysz? A od kiedy "pracownicy danej
    > firmy" są nieomylni? W duchy wierzysz?

    od kiedy wiedzą, że za swoje pomyłki mogą wiele stracić, dla niektórych
    utrata pracy to wiele

    > Już się mieszasz w zeznaniach. Przedtem tłumaczyłaś, że należy się
    kierować
    > krótkoterminową stopą zwrotu, teraz twierdzisz, że długoterminową...

    było uważniej czytać

    > dwuletnimi zyskami) to to już jest coś. Choć im dłużej fundusze działąją
    na rynku i im
    > okresach

    > Życzę szczęśliwego 2letniego inwestowania.

    j.w.

    Ale OK. widzę że to przelewanie z pustego w próżne. Ja wiem co mam robić i
    myślę, że doczekam ciekawej emeryturki. A wy róbcie co chcecie i
    zastanawiajcie się czy Was obrażam czy nie. Chciałam tylko pomóc i wyjaśnić,
    a nie na coś kogoś naciągać. Nie mój interes a Wy tak wszystko odbieracie
    osobiście.

    miłej pracy i ciekawej emerytury życzę

    mała