PracaGrupypl.praca.dyskusjeFirmowy laptopRe: Firmowy laptop
  • Data: 2007-10-06 20:04:12
    Temat: Re: Firmowy laptop
    Od: zly <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 6 Oct 2007 14:22:31 +0200, Bartek napisał(a):

    > To dziwne, ale znajomi policjanci twierdzą co innego. Jak mają przeszukanie
    > to by mieć "pewnika" zabierając się z CD/DVD - wtedy zawsze jest jakieś
    > osiągnięcie... Smutne, ale prawdziwe...

    Osobiscie mam inne doswiadczenie. Na widok plytek policjant tylko sie
    usmiechnal. Duzo zalezy od podejscia. Jesli policjant bedzie moralnie stal
    po stronie goscia od laptopa to raczej nie bedzie wyszukiwal na niego
    hakow, sprawdzi tylko to co musi. Jesli trafi sie jakis frustrat, to sie
    doczepi wszystkiego co moze

    --
    marcin