-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!ict.p
wr.wroc.pl!not-for-mail
From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
Subject: Re: Etyka prowadzenia biznesu
Date: 10 Mar 2003 18:48:45 GMT
Organization: Wroclaw University of Technology, Poland
Lines: 26
Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>
Message-ID: <b4immd$4tg$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
References: <b4fcsv$l60$1@atlantis.news.tpi.pl> <b4fjan$1cb$1@foka.acn.pl>
<b4ft2c$1hj$1@atlantis.news.tpi.pl> <b4g9tf$2b3$1@absinth.dialog.net.pl>
<b4gaju$haf$1@nemesis.news.tpi.pl> <b4hlld$ppt$1@nemesis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: net2-3.telkab.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
User-Agent: tin/1.4.2-20000205 ("Possession") (UNIX) (Linux/2.4.2-2 (i586))
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:74062
[ ukryj nagłówki ]> W praktyce realizuje się cała gamę wariantów obsługi, poczynając od
> takiego, gdzie spełnia się każde oczekiwanie klienta a skończywszy na
> takim, gdzie oferent określa, co jest standardem - klient albo się
> decyduje albo nie. Najlepiej przyjąć wariant charakterystyczny dla
> danego produktu/branży i tak go zmodyfikować, by być krok przed
> konkurencją - kluczem jest odpowiedź na pytanie "ile więcej się sprzeda"
> albo ile więcej zarobię, jeżeli zrobię to i to. Nie podnosi się
> standardu obsługi, jeżeli nie wpływa to na wzrost liczby dobrych
> klientów i zysku w okresie długoterminowym.
Realizacja ,,calej gamy wariantow obslugi'' wymaga nakladow jak na
obsluge klienta max. wybrednego (czyt. 24 godzinna obsluga przez caly rok)
a to kosztuje... i raczej w tym kontekscie nie ma co liczyc na drastyczne ciecia
kosztow - nie mozna zwolinic ludzi z 2giej i 3ciej zmiany, jesli chce sie
_kogokowliek_ obsluzyc zawsze i szybko.
Zeby o tym powaznie myslec, trzeba miec tych klientow z gornej polki az tylu,
zeby oplacili te dodatkowe dwie zmiany ludzi (chocby i bardzo nieliczne)...
A jak sie ich tylu ma, to nie mozna mowic o kryzysie i drastycznych problemach
;-)
A jak sie ich tylu nie ma, to nie ma co marzyc o calej gamie...
pozdrawiam
romekk
Następne wpisy z tego wątku
- 10.03.03 21:54 No Name
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
Najnowsze wątki
- 2025-03-31 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-31 Białystok => NMS System Administrator <=
- 2025-03-31 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-03-31 Warszawa => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-03-31 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-31 Wrocław => Senior Backend Developer <=
- 2025-03-31 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-31 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-29 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-29 Warszawa => Laravel PHP Developer <=
- 2025-03-29 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-03-29 Warszawa => Specjalista rekrutacji IT <=
- 2025-03-28 Rzeszów => WEBCON Developer <=