-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.p
l!niusy.onet.pl
From: j...@o...pl
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
Subject: Re: Etyka prowadzenia biznesu
Date: 10 Mar 2003 17:20:17 +0100
Organization: Onet.pl SA
Lines: 36
Message-ID: <6...@n...onet.pl>
References: <b4fcsv$l60$1@atlantis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.onet.pl 1047313217 12232 192.168.240.245 (10 Mar 2003 16:20:17 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 10 Mar 2003 16:20:17 GMT
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 191.254.4.251, 213.180.130.13
X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:74049
[ ukryj nagłówki ]Załóżmy, że obetniesz trochę koszty
> obniżając nieco poziom swoich usług (nieważne co to oznacza w szczegółach) i
> Twoi klienci mimo że nieco mniej zadowoleni i tak zostaną klientami Twej
> firmy.
Witam,
Chyba nie zrozumiałem Twojego pytania. Pytasz kiedy Kllienci Twojej firmy
odejdą? To, że odejdą nie ulega wątpliwości. Czy pytasz, jakie cięcia
poczynione na pewien czas nie wpłyną na ostateczny, przecież założony przez
Ciebie, plan marketingowy. Właśnie to, gdzie poszukasz oszczędności będzie
miało decydujący wpływ na dalszą działalność firmy. Możesz na pewien czas
obniżyć, oczywiście informując Klientów, pewne elementy usług. Obniżenie innych
zaowocuje bardzo szybko utratą Klienta. Np. możesz zmienić terminy dostaw
określonych usług, w miarę możliwości ustalając nowe zasady z każdym Klientem
indywidualnie. Zaznaczając, że są to zmmiany przejściowe. Oczywiście w
przybliżeniu podajesz wtedy termin powrotu do "standardu" Nie powinno takie
działanie wpłynąć na wizerunek firmy, a jeśli to w stopniu mieszczącym się w
granicach tolerancji strat, jakie z tytułu zmmian poniesiesz. Nie prowadzę
własnej firmy. Jestem pracownikiem najniższego szczebla (tania siła robocza) w
prywatnej firmie, ale nie wyobrażam sobie branży, w której Klientowi jest
wszystko jedno, jak jest obsługiwany. Obniż, na przyklad, jakość obsługi przez
pracowników. Zrezygnuj z dotychczasowych, (jak mniemam) kompetentnych i
doświadczonych pracowników na rzecz byle jakiej obsługi. Będzie taniej, to
fakt, ale pogrążysz Swoją firmę. Szybko i nieodwracalnie. Towar nie dojdzie na
czas-do wybaczenia, nieprofesjonalna obsługa przez pracownika spowoduje utratę
pozytywnego wizerunku Twojej firmy w oczach Twojego Klienta. Myślę, że nie ma
Klientów bardziej i mniej zadowolonych. Są Klienci zadowoleni i niezadowoleni.
Jeśli Klient nie jest zadowolony ZAWSZE poszuka innej firmy. Prędzej, czy
później. Więc dzisiejsze oszczędności mogą spowodować duże straty jutro. Może
nieodwracalne. Ale takiego scenariusza nie życzę Ci.
Pozdrawiam,
PS. kto stoi w miejscu ten się cofa
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 10.03.03 18:48 Roman Kubik
- 10.03.03 21:54 No Name
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-15 Lublin => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-15 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-15 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-15 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-15 Kraków => Key Account Manager <=