PracaGrupypl.praca.dyskusjeEmigracja za pracą... › Re: Emigracja za pracą...
  • Data: 2004-02-04 06:40:38
    Temat: Re: Emigracja za pracą...
    Od: "Robert G." <g...@s...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co z tego ze sprzataczka zarabia 1000 euro, skoro stac ja na tyle samo
    > co Polaka zarabiajacego 1000zl ?

    czyli sprzątaczka zarabia ponad cztery razy tyle.
    a podstawowe żarcie w tanich sklepach tam
    na pewno nie jest cztery razy droższe.
    dla jaj mogę podać bardzo złośliwy przykład :
    w hiszpanii w najtańszym sklepie piwo
    (flaszka jeden litr !!!) kosztuje 0,57 euro ;-)))
    zaznaczam, że jest to najtańsze piwo
    w najtańszym sklepie. czy u nas kupisz
    jeden litr piwa za 60 groszy ??????????