PracaGrupypl.praca.dyskusjeEmigracja za pracą... › Re: Emigracja za pracą...
  • Data: 2004-02-05 11:30:27
    Temat: Re: Emigracja za pracą...
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > żadne 2000 dm. żarcie też powinno wyjść mniej
    > niż 1000 (samodzielne to też około 600). dolicz
    > przejazdy do domu, rozrywki - no może wydasz 2000.
    > czyli 2000 dm odkładasz (4000 zł).
    > ale może ci moi byli wyjątkowymi sknerami ???

    generalnie wszystko jest kwestia standardu zycia. w polsce tez niektorzy
    zyja za 800zl/miesiac a innym 3000zl jest malo. wiec nie sztuka porownywac w
    miare normalne zycie w polsce z biedowaniem na zachodzie. jak jest taka
    potrzeba to jasne ze mozna jakis czas wytrzymac zeby cos zaoszczedzic, ale
    na dluzsza mete jak sie chce normalnie zyc, zalozyc i utrzymac rodzine itp
    to nie da rady. i dlatego takie porownania sa bez sensu. nikt mi nie wmowi
    ze calkowite koszty zycia np. w anglii, niemczach czy szwajcarii sa
    porownywalny z tymi w polsce. to kompletna bzdura.

    wojtek