eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziwne praktyki pracodawcy - brak mozliwosci podawania nazwiskRe: Dziwne praktyki pracodawcy - brak mozliwosci podawania nazwisk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!
    not-for-mail
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dziwne praktyki pracodawcy - brak mozliwosci podawania nazwisk
    Date: Wed, 7 Jun 2006 15:30:30 +0000 (UTC)
    Organization: Telekomunikacja - nigdy!
    Lines: 35
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <e661ff$1qp$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ecx122.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1149694230 16311 83.14.179.122 (7 Jun 2006 15:30:30
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Jun 2006 15:30:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/5.04.25 Hamster/2.0.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:183155
    [ ukryj nagłówki ]

    somebody <s...@s...org> wrote in
    news:e661ff$1qp$1@inews.gazeta.pl:

    [...]
    > klienci i tak o tym dobrze wiedzieli). Ostatnio IMHO trochę
    > przedobrzyli: wszystkie adresy e-mail zostały zmienione na imię+pierwsza
    > litera nazwiska+NUMER. Zabroniono nam podpisywać się imieniem i
    > nazwiskiem, w książkach adresowych i w ustawieniach konta w klientach
    > mailowych też mają być usunięte wszystkie nazwiska.
    > Czy takie praktyki są legalne? Gdzie leży granica? Może jutro gdy
    > przyjdę do pracy każą mi się przedstawiać jako "12345", a następnego
    > dnia wypalą numer na ręce, ogolą głowę i wsadzą do pasiaka??

    a co w tym zlego widzisz? imie i nazwisko powinno byc potrzebne tylko
    do tego, zeby Twoj rozmowca mogl jednoznacznie wskazac z kim rozmawial;
    moze byc mu to potrzebne do ponownego kontaktu, do udowodnienia ze
    otrzymal jakastam informacje od firmy (przeciez ja reprezentujesz)
    albo wprost po to, zeby Twoj szef wiedzial ktoremu pracownikowi ma
    zrobic z d*** jesien sredniowiecza (jezeli np. po Twoim telefonie
    stracicie klienta);

    gdyby bylo tak, ze mielibyscie do kontaktu z klientami jakis system
    informatym - logowalbys sie na swoje konto i po prostu odpowiadal
    klientowi, a cale opakowanie Twojej odpowiedzi w naglowek i stopke
    realizowalby system - to czy wtedy tez bys sie buntowal?

    czy tylko ja nie widze niczego nienormalnego w takich praktykach?
    przeciez nie jestes przedstawicielem handlowym, ktorego zadaniem
    jest utrzymanie dobrego kontaktu z klientem - jak rozumiem jestes
    dzialem wytwarzania oprogramowania i na dobra sprawe mozesz wymieniac
    z klientami tylko merytoryczne uwagi; myslisz, ze klienta obchodzi
    ktory z 200 programistow napisal mu kod?

    pzdrv;
    adas;

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1