eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziwne praktyki pracodawcy - brak mozliwosci podawania nazwiskRe: Dziwne praktyki pracodawcy - brak mozliwosci podawania nazwisk
  • Data: 2006-06-07 19:29:22
    Temat: Re: Dziwne praktyki pracodawcy - brak mozliwosci podawania nazwisk
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    adasiek napisał(a):

    [...]

    > czy tylko ja nie widze niczego nienormalnego w takich praktykach?

    Tak. Dla przykładu ja jestem koderem i klient firmy ze mną nie ma
    *zazwyczaj* bezpośredniego kontaktu. Jednak są sytuacje, w których
    klient np. zgłasza bład w systemie, albo prosi o zmianę funkcjonalności
    jakiegoś elementu.

    W takich sytuacjach pierwszy mail idzie do szefa, szef się dogaduje co do
    ewentualnych kosztów, a część techniczną odsyła do mnie i dalej to ja
    ciągnę korespondencję. Nie bardzo sobie wyobrażam jakby to miało wyglądać,
    jakbym musiał wszystko robić przez "pośrednictwo" handlowca, czy szefa.
    Strasznie duzo czasu się na czymś takim traci.

    Poza tym jest też inna sprawa - czy ta firma się wstydzi pracowników, czy
    jak? Jeżeli pracownik nie ma mieć kontaktu z klientami, to się mu zwyczajnie
    nie daje skrzynki służbowej. Jak już ją jednak dostaje, to z jakiej paki
    zabrania mu się przedstawiać imieniem i nazwiskiem? No bez jaj.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1