eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeDobry admin to zły adminRe: Dobry admin to zły admin
  • Data: 2007-02-18 21:06:08
    Temat: Re: Dobry admin to zły admin
    Od: Any User <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Może warto dla niektórych sobie powtórzyć, jakie są cele działania
    >> firmy: czy jest to robienie czegoś dobrze i np. z korzyścią dla
    >> klientów, czy po prostu zarabianie kasy...
    >
    > Moim zdaniem jedno i drugie. Trzymanie bez sensu pracowników po godzinach to
    > tylko dodatkowe koszta i mniejsze pieniądze dla firmy. Mobbing wśród
    > pracowników nie polepsza też kontaktów z klientami a wręcz przeciwnie.

    Popatrz na to w ten sposób:

    1. Cechy osobowościowe nie występują u nikogo (w tym u szefa) wybiórczo,
    ale człowiek ma cały zespół cech ściśle wiążących się ze sobą. Pozbycie
    się niektórych negatywnych cech może być niemożliwe lub niepożądane z
    uwagi na jednoczesną utratę pozytywnych.

    2. Szef może mieć pewne wady, nawet dość poważne, ale mieć również
    zalety, które patrząc całościowo, powodują, że pomimo takiego, a nie
    innego postrzegania przez pracowników, firma wychodzi z nim na plus.

    3. Firma nie jest po to, aby pracownicy dobrze się w niej czuli, tylko
    aby zarabiać kasę. Jeśli po wzięciu poprawki na zwiększoną rotację i
    inne negatywne skutki złego samopoczucia pracowników, firma nadal
    wychodzi na plus, to jest dobrze.


    --
    Więcej na ten temat przeczytasz w moim blogu:
    http://pracownik.blogspot.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1