eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeDobry admin to zły admin › Re: Dobry admin to zły admin
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.tpinterne
    t.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "tymek" <t...@n...podano.adr>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dobry admin to zły admin
    Date: Sat, 17 Feb 2007 15:16:24 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <er72ov$5he$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <er2t59$jrj$2@news.telbank.pl>
    NNTP-Posting-Host: cpi208.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1171721823 5678 83.31.214.208 (17 Feb 2007 14:17:03
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 17 Feb 2007 14:17:03 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:202455
    [ ukryj nagłówki ]

    In news:er2t59$jrj$2@news.telbank.pl, *Tomasz Motyliński* wrote:
    > Dowiedziałem, się, że skoro nic się nie psuło od miesięcy to nie ma
    > sensu utrzymywać administratora. Bez komentarza.

    A propos ocen pracy osob zajmujacych sie utrzymaniem sprawnosci.
    Moge powiedziec jak to wyglada w przypadku bardzo duzego przedsiewziecia
    jakim jest operator komorokowy.
    Ocena efektywnosci pracy osob zwiazanych z utrzymaniem sieci jest wykonywana
    nie na podstawie ilosci nadgodzin czy przesieadywania w pracy lub na
    dyzurach. Zostal wprowadzony miernik jakosci w postaci tzw dostepnosci
    sieci. Zadaniem pracownikow jest utrzymywanie tej dostepnosci na jak
    najwyzszym poziomie. Kryterium jest 99,8%. Utrzymanie na tym poziomie bedzie
    sie wiazac z przyznaniem premii, ponizej nie ma co na nia liczyc. Dodatkowo
    na premie wplywaja czasy reakcji i czasy usuniecia awarii ponizej pewnej
    przyjetej wartosci. Poza tym premiowane jest szkolenie sie (w tym we wlasnym
    zakresie) i opracowywanie rozwiazan ulatwiajacych prace.
    W zadnym wypadku sprawne i wlasciwe dzialanie w sytuacji kryzysowej nie jest
    premiowane. Przykladem niech beda ostatnie huraganowe wiatry w Polsce, po
    ktorych pracownicy otrzymali... mejla gratulujacego od prezesa.
    I to jest sluszne podejscie.
    Ale i tam zdazaja sie oszczednosci z ograniczaniem liczby pracownikow i
    wprowadzaniem np. dyzurow w gotowosci w domu.

    --
    tymek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1