PracaGrupypl.praca.dyskusjeDobry admin to zły admin › Re: W DUR jest podobnie
  • Data: 2007-02-18 14:56:39
    Temat: Re: W DUR jest podobnie
    Od: Any User <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie przejmuj się. W dziale utrzymania ruchu jest podobnie. Pracowałem w
    > dużej firmie, fabryce traktorów na podlasiu, która zatrudnia ponad 1000
    > osób. Byłem zatrudniony na stanowisku elektronik. W praktyce zajmowałem się
    > wszystkim. Zaczynając od zwykłej elektryki poprzez elektronikę na
    > automatyce przemysłowej kończąc.
    > Oczywiście starałem się dać wszystko z siebie w pracy i jak najlepiej
    > spełniać swoje obowiązki. Na początku każdego dnia nasz kierownik spotykał
    > się z nami pytając każdego co ma do zrobienia i przekazać informacje o
> [...]

    Wcale nie straszne, tylko całkowicie normalne i prawidłowe. W końcu ten
    szef to nie robot z wbudowanymi różnymi miernikami jakości pracy, tylko
    zwykły człowiek, który w dodatku wcale nie zostawał szefem po to, aby
    pracować więcej, tylko wprost odwrotnie.

    Ale jak wcześniej napisałem, że tak jest, to nie chcieli wierzyć...

    --
    Więcej na ten temat przeczytasz w moim blogu:
    http://pracownik.blogspot.com