PracaGrupypl.praca.dyskusjeDobry admin to zły admin › Re: W DUR jest podobnie
  • Data: 2007-02-18 14:57:17
    Temat: Re: W DUR jest podobnie
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Gienek wrote:

    > W czasie swojej kariery zawodowej doszedłem do wniosku że nikt
    > nie doceni tego że starasz się, firma dzięki tobie zaoszczędza
    > bardzo dużo kasy, nikt nie doceni też tego, że usuwasz awarie
    > zanim jeszcze wystąpią gwarantując ciągłość produkcji.

    I tu sie mylisz? Owszem durne "kierownictwo", ktorego nie brakuje,
    Cie nie doceni ale mozesz mi wierzyc, ze gdybym do tamtej firmy
    wrocil bardzo wielu szeregowych pracownikow by sie ucieszylo
    tyle, ze oni nie maja nic do powiedzenia.

    > robisz. Będziesz doceniany gdy zatrzyma się cała produkcja po
    > godzinach gdy ciebie nie ma w pracy i szef będzie czekał z
    > utęsknieniem aż łaskawie pojawisz się i usuniesz usterkę. Dla
    > lepszego efektu wskazane jest gdy będziesz w czasie naprawy
    > głośno wzdychał i cmokał. Wtedy wszyscy myślą że to poważne a ty
    > wielki fachowiec uratowałeś byt firmy.

    Tak jest dzieki idiotom na szczeblach zarzadzania. Cale szczescie,
    ze czasem jeszcze znajdzie sie jakis normalny.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.