PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawcówRe: Do szanownych pracodawców
  • Data: 2003-08-12 17:18:21
    Temat: Re: Do szanownych pracodawców
    Od: " Joanna" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wybrałem ten kierunek a nie inny bo własnie w takim kierunku a nie innym
    > chciałem się kształcic i pewnie też dlatego że były jakieś póżniej
    > perspektywy pracy.Chyba nikt przy zdrowych zmysłach bez zaplecza finansowego
    > nie zafundował by sobie studiów aby po nich obgryzać paznokcie,i nie wiem
    > czy śmiać się czy płakać z młodych ludzi którzy kończą po dwa albo i trzy
    > kierunki studiów zupełnie tematycznie od siebie różne, po to tylko,że może
    > będzie jakaś robota -czy to normalne?.

    O tych co konca dwa czy trzy kierunki sie nie boj, to raczej ambitni i
    nieglupi ludzie. Tacy dadza sobie rade. Najgorsi sa ci, ktorzy poszli na
    studia, jakos sie przeslizgneli i teraz najwiecej robia halasu "No co
    skonczylem studia, gdzie jest ta piep...ona praca, przeciez w TV obiecali, ze
    bedzie".

    > A jeżeli chodzi o kwalifikacje to niewiele się różni student od studenta
    > tego samego wydziału wiedzą nabytą ,czy też umiejętnościami,to tylko
    > pracodawcy niczym bezmózgowa maszyna wiecznie płaczą o podwyższaniu
    > umiejętności zapominając o tym, że im wiekszą sie przed kimś stawia
    > poprzeczkę to tym więcej trzeba wyciągnąc papierowych pierdół z pancernej
    > kasy.A jak się okazuje jest zupełnie odwrotnie, więc czas sobie płynie,i
    > może gdzieś w okolicach sześdziesiątki uda sie jakos zdobyć normalną robotę

    Eee tam, przegladam praktycznie codzienie oferty, bo sama szukam pracy i tych
    gdzie jest wymagane _konieczne_ wyzsze wyksztalcenie jest _jeszcze_ niewiele,
    chyba ze Ty startujesz na stanowisko kierownicze, badz specjalisty, gdzie
    wysztalcenie ma duze znaczenie. A o tym, ze z wyzszym niechetnie zatrudniaja
    slyszal? Bo ponoc taki chce wiecej i w ogole....

    J. :)