eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo jakiej pracy trzeba być z wykłształcenia informatykiem?Re: Do jakiej pracy trzebabyć zwykłształcenia informatykiem?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "macko42" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do jakiej pracy trzebabyć zwykłształcenia informatykiem?
    Date: Fri, 23 Sep 2005 09:14:35 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 47
    Message-ID: <dh0h1r$lde$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dgut75$bcq$1@inews.gazeta.pl> <dgutic$rfi$1@achot.icm.edu.pl>
    <cd11b$4332fae2$540a4e63$16969@news.chello.pl>
    <dguv3v$ssh$1@achot.icm.edu.pl>
    <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>
    <4...@n...home.net.pl>
    <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>
    <433315e4$1@news.home.net.pl>
    <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>
    <dgvf5h$r3e$1@julia.coi.pw.edu.pl>
    <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.71.150
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1127466875 21934 172.20.26.240 (23 Sep 2005 09:14:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Sep 2005 09:14:35 +0000 (UTC)
    X-User: macko42
    X-Forwarded-For: 172.20.6.62
    X-Remote-IP: 217.153.71.150
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:162816
    [ ukryj nagłówki ]

    Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl> napisał(a):

    > > Nie maja tam szans na
    > > zdobycie szerokiego spektrum wiedzy: od solidnych podstaw matematyki,
    >
    > A to bardzo lubię. Po kiego grzyba programiście równania różniczkowe?

    same rownania pewnie po zadnego. Natomiast _zrozumienie_ teorii, ktora za
    nimi stoi (zwlaszcza jesli byla wykladana na sensownym poziomie), moze byc
    bardzo rowijajace. Smiem twierdzic, ze umiejetnosc logicznego, precyzyjnego
    myslenia i rozumowania jest programiscie bardzo potrzebna. A takie
    umiejetnosci rozwija matematyka na dobrym poziomie.

    > > poprzez administracje, programowanie itd.
    >
    > I dlaczego zaoczni nie mają szans na zdobycie tego? Widzisz - taki mój
    > młodszy brat przed studiami stwierdził, że nauczy się całek. Wziął sobie
    > jedną książkę Zaporożca i przez trzy miesiące ją przerobił. Miał z głowy
    > nauke analizy matematycznej na studiach. Niczego nowego się tam nie
    > dowiedział.

    to swiadczy o marnym poziomie wykladania tego przedmiotu na studiach
    Twojego brata. Sorry, ale ksiazka Zaporozca, to troche malo na analize
    na przyzwoitym poziomie (o ile jeszcze cos z tego pamietam).

    > Ja nie wiem skąd u luddzi się bierze takie przekonanie jak Twoje. To
    > właśnie teorię najprościej samemu poznać.

    o ile nie mowimy o jednostkach wybitnych, to IMO to nie jest prawda.
    Gdyby nie studia to, albo w ogole nie wzialbym sie za pierdoly takie jak
    np. matematyka, albo poprzestalbym na poziomie "Zaporozca".
    A na studiach musialem sie wziac za to ostro zeby zaliczyc semestr.
    Z perspektywy czasu uwazam to za bardzo wazne. Byc moze nawet wazniejsze od
    nauki czysto praktycznych rzeczy (bo te szybko przestaja byc aktualne,
    zreszta nauka tego majac do dyspozycji odpowiedni "aparat", w postaci
    umiejetnosci okreslonego myslenia i szybkiego uczenia sie, jest stosunkowo
    latwa).

    A co do roznicy miedzy studiami zaocznymi a dziennymi.
    Hmn. O ile dobrze pamietam, to jeszcze na 4. roku mialem ok. 30 godzin zajec
    tygodniowo (wczesniej wiecej) i raczej sie nie opieprzalem.
    Jesli ktos potrafi to samo zrobic przez dwa weekendy w miesiacu, to gratuluje!



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1