PracaGrupypl.praca.dyskusjeDługie CV i co z nim począć? › Re: Długie CV i co z nim począć ?
  • Data: 2005-06-05 16:15:50
    Temat: Re: Długie CV i co z nim począć ?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Agnieszka Ż [Sun, 05 Jun 2005 17:28:03 +0200]:

    > Co zrobić gdy jako młoda osoba z rocznym doświadczeniem
    > chciałabym złożyć "ogólną" chęć pracy w danej firmie.
    > Nie odpowiadam na oferty danej firmy lecz wysyłam im swoją
    > ofertę.

    Nie ma czegos takiego jak "oferta ogolna". Jezeli masz na oku
    konkretna firme, to chyba wiesz od reki co chcesz u nich robic,
    nie? Tzn., nie skladasz papierow na "cokolwiek, moze byc tez
    sprzataczka" tylko na konkretne stanowisko albo do konkretnego
    dzialu firmy. Przeciez oni nie beda siedziec i sie zastanawiac
    co moglabys u nich robic ;)

    Tak ze po prostu pod katem tego zajecia wybieraj i tyle...

    Kira