PracaGrupypl.praca.dyskusjeDługie CV i co z nim począć? › Re: Długie CV i co z nim począć?
  • Data: 2005-06-05 19:56:41
    Temat: Re: Długie CV i co z nim począć?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 05 Jun 2005 19:27:25 +0200, Agnieszka Ż <a...@w...pl> wklepał(-a):

    >Pan Maciej pisze o CV na jedną stronę. Uważa Pan, że w przypadku osoby z
    >takim małym doświadczeniem jak moje (roczne) pracodawca zaryzykuje
    >przyjęciem mnie wiedząc jedynie jakie uczelnie skończyłam oraz w jakich
    >firmach pracowałam bez wspomnienia o obowiązkach na stanowiskach, które
    >zajmowałam?

    A jakie znaczenie ma firma, skoro nie wspomnisz o zajmowanym stanowisku? Nie
    wiem, jak ty z rocznej pracy potrafisz zrobić 3 strony, może jakiś zawód
    związany z pisaniem tekstów by ci pasował? ;)

    Kiedyś zajmowałem się rekrutacją - szukaliśmy pracownika do zespołu
    programistów. CV rozwlekłe, nieczytelne lądowały na końcu kolejki. Tak samo te,
    które zawierały dużo różnych informacji o osobie, ale nie było tam nic lub
    niewiele o takich umiejętnościach, jakich szukaliśmy.

    Wysyłając aplikację do firmy X możesz napisać o pracy na stanowisku A, wspomnieć
    o innych, ale się nie rozpisywać. Aplikując do firmy Y możesz stworzyć inne CV,
    gdzie położysz nacisk na praktykę w innej firmie oraz inne umiejętności.