PracaGrupypl.praca.dyskusjeDługie CV i co z nim począć? › Re: Długie CV i co z nim począć?
  • Data: 2005-06-05 17:27:25
    Temat: Re: Długie CV i co z nim począć?
    Od: Agnieszka Ż <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    CanoE wrote:

    > masz po prostu tak dobre papiery ze nie musisz ubarwiac i opisywac w
    > superlatywach kazdej pozycji CV :)
    > majac male doswiadczenie do CV wrzuca sie sporo informacji na tematy
    > niekoniecznie zwiazane z praca - np wymienia sie kilka przedmiotow ze
    > studiow ktore maja zwiazek z dana praca (nie zawsze dyplom wyzszej
    > uczelni mowi pracodawcy co naprawde taki absolwent moze umiec, o czym
    > miec pojecie)
    >
    > ja np majac male doswiadczenie dopisywalam do kazdego malego przejawu
    > mojej aktywnosci zawodowej zakres obowiazkow na danym stanowisku - po
> [...]

    Witam!

    Właśnie z takim zamiarem piszę swoje CV. Chcę jak najwięcej o sobie
    napisać ... no i wychodzi 3 strony po skróceniu. W liście motywacyjnym
    do danej firmie piszę o mojej nieodkrytej wszechstronności :))))))) i
    chęci nauki itd. itd. Liczę raczej na coś kierunkowego a nie związanego
    z doświadczeniem, ale nie wpisanie doświadczenia w CV nie będzie na
    pewno dobrym wyjściem. Gratulacje w związku z nową pracą.

    Pan Maciej pisze o CV na jedną stronę. Uważa Pan, że w przypadku osoby z
    takim małym doświadczeniem jak moje (roczne) pracodawca zaryzykuje
    przyjęciem mnie wiedząc jedynie jakie uczelnie skończyłam oraz w jakich
    firmach pracowałam bez wspomnienia o obowiązkach na stanowiskach, które
    zajmowałam?

    Pozdrwiam

    Aga