PracaGrupypl.praca.dyskusjeDługie CV i co z nim począć? › Re: Długie CV i co z nim począć?
  • Data: 2005-06-05 20:03:49
    Temat: Re: Długie CV i co z nim począć?
    Od: Agnieszka Ż <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sławomir Szyszło wrote:
    > Dnia Sun, 05 Jun 2005 19:31:38 +0200, Agnieszka Ż <a...@w...pl> wklepał(-a):

    > Ty wypracowanie piszesz czy CV? Naprawdę nie potrafisz wyciąć tego, co
    > niepotrzebne? Nie pisze się przecież "w okresie ... pracowałem/am w firmie XXX
    > jako stażysta/ka zajmując się bla bla bla" tylko "staż w firmie XXX - obowiązki:
    > a, b, c".

    No i pomyśl sobie, że tak właśnie zrobiłam jak radzisz:)

    Przykładowo to co robiłam z jednej firmy.

    Główne obowiązki:
    -Planowanie sprzedaży
    -Monitorowanie i realizacja zamówień
    -Fakturowanie - program ,,Subiekt"
    -Koordynowanie transportu
    -Kształtowanie i realizacja polityki spłacania zobowiązań
    -Kształtowanie i realizacja polityki windykacji należności
    -Tygodniowe, miesięczne analizy sprzedaży
    -Organizacja działań marketingowych
    -Sporządzanie ofert przetargowych oraz udział w przetargach
    -Pomoc przy wdrażaniu Sytemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2000

    Czy tak pisać czy redukować to całkowicie?:)

    Pozdrawiam

    Aga