PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego w Polsce nie ma pracy › Re: Dlaczego w Polsce nie ma pracy
  • Data: 2003-08-01 15:57:10
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce nie ma pracy
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trudno

    > Jakie kwoty i do kogo ? Masz jakieś przykłady ?
    Kwotowo moze nie, ale zaleglosci w ZUS kilku kopaln, hut i PKPow z pewnoscia
    przerosna mozliwosci Twojego kalkulatora. A umorzenie tych kwot to nic
    innego jak doplata, bo przeciez obecne skladki ZUS sa wyplacane w formie
    emerytur na biezaco ( no i nie zapominajmy o marmurach i super furach dla
    oficjeli oraz kasie dla Prokomu)

    > za

    > szkód i

    > Jacy chuligani w jakich sklepach. Znowu się naczytałeś jakiejś
    > propagandy ? Myśl samodzielnie - to bardzo pomaga !
    Ewidentnie bronisz bandy kretynow demolujacych rozne budynki w Warszawie i
    nie tylko (okupacje biurowcow kopaln, ministerst etc nie widziales nigdy
    scian obrzuconych butelkami z farba ? powybijanych szyb ? a pamietne
    wyrzucenie jednego z prezesow zarzadu chyba w Ozarowie - przypomnij sobie
    jak cholota demolowala biurowiec - bo to nie ich tylko wlasnie panstwowy)

    > Żyjemy w demokracji, trzeba się godzić z kosztami.
    Gdzie mieszkasz i gdzie parkujesz samochod - moge podskoczyc powybijac Ci
    szyby w imie moich pogladow to bedzie demokratycznie a Ty pogodzisz sie z
    kosztami (tak napisales) Pewnie jeszcze Web i inni tez chetnie przyjada !

    > Nie można mieć ciastka i zjeść ciastko.
    Czy jest dla ciebie ciastkiem oddawanie 50% swojego wynagrodzenia na ludzi
    niszczacych wszystko w imie utraty pracy albo podejmowania prob zamkniecia
    czegos na co pracuje kilkadziesiat tysiecy osob (bo z czegos bierze sie
    pieniadze na te molochy)

    > propaganda
    czy znasz jakies inne okreslenie ? rzucasz tym haslem jak niegdys Mazowiecki
    pluralizmem :(

    > A ja ci mówię, że samo obniżenie podatków bez obniżania wydatków jest
    > czystą propagandą.
    i znowu to samo :( [propaganda]
    Przeczysz samemu sobie - nie chcesz aby zamknac nierentowne zaklady, nie
    oplacalne linie kolejowe ale chcesz obnizac wydatki JAK ??? Podwyzszajac
    obciazenia dla jednoosobowych firm, ktore i tak juz jecza z bolu placac
    haracze na wspomniany juz ZUS, US i inne ?? Skad chcesz wziac pieniadze ? Bo
    dla mnie wielkie oszczednosci to wlasnie zamkniecie w trybie natychmiastowym
    wiekszosci nieoplacalnych zakladow Pracownicy niby na bruk, ale w PL jest
    jeszcze wiele pracy, tylko trzeba sie troche poswiecic. Zapytaj pierwszego
    spotkanego czlowieka czy przeprowadzilby sie dla pracy powiedzmy 200km ?? Na
    99% uslyszysz , ze nie bo tu mamusia, babcia etc a praca - "no Panie pracy
    to u nas nie ma". Uprzedzajac Twoje pytanie - pracowalem juz w Elblagu,
    Bydgoszczy, Warszawie i przeprowadze sie tam gdzie mi lepiej zaplaca i bede
    mial ciekawsze perspektywy - prace mam od czasu skonczenia studiow ale to
    dlatego, ze jej szukalem wszedzie a nie czekalem az ktos przyjdzie do mnie i
    poinformuje mnie, ze bede mial do pracy 100metrow.

    Do poniedzialku EOT
    Maniek