PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego w Polsce nie ma pracyRe: Dlaczego w Polsce nie ma pracy
  • Data: 2003-08-04 15:13:11
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce nie ma pracy
    Od: "Makaron von Knedelek" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzisiaj rano znow. Normalni ludzie maja utrudnione zycie przez
    > kolejarzy, ktorzy domagaja sie wozenia powietrza w wagonach na liniach,
    > ktore przynosza straty. Kto finansuje te straty? Znow sie siega do
    > naszych kieszeni.

    Zgodzę się.... po co zorganizować 1 autobus... który dowiezie ludzi z
    punktu A do punktu B za 10% kosztów przejazdu pociągu...
    Będzie 1 kierowca (ewentualnie 1 osoba do sprzedarzu i sprawdzenia
    biletów) + koszty utrzymania autobusu (bęzyna ,amotryzacja ,etc)
    ALE PO CO? Lepiej pociąg z 2-3 wagonami (w tym jeden klasay I do przewozu
    kolejarzy i ich rodzin...bo normalnego człowiek nie stać na taki bilet...a
    jak stać to
    i stać na samochód)
    Z tego co słyszałem ...mają być utrzymane połączenia w których
    jeździ koło 50 osób.... Przeceiż tyle bez problemu zmieści się jak nie w 1
    w 2 autobusach...

    I chociaż narzekając na kraje UE... to takiek maksymalknego marnotrastwa
    kasy jak w Polsce nie widziałem... Politycy boją się za to zabrać bo to nie
    są popularne decyzje zwalniania ludzi w kraju gdzie bezrobocie jest wysokie
    Tylko w tym problem ,ze w dużej części te bezrobocie jest generowane
    właśnie przez brak takich posunięc... Więc koło się zamyka... i chyba tylko
    rewolucja bezrobotnych( desperatów) i rozsądnych przyniesie zmiany...