PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego w Polsce nie ma pracyRe: Dlaczego w Polsce nie ma pracy
    From: "Sky" <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dlaczego w Polsce nie ma pracy
    Date: Thu, 31 Jul 2003 11:10:00 +0200

    ...i napisałeś to w pracy :o)
    ...a może jesteś na urlopie i relaksujesz się (?) rozmyślając nad
    polską rzeczywistością?
    Zawsze jednak lepiej zbiera się myśli w samotności, niż w towarzystwie
    bandy "pracujących" nierobów, prawda?

    Przede wszystkim wyrazy podziwu dla tak krystalicznej wypowiedzi.
    Chyba sobie ją skopiuję i będę się codziennie motywować do pracy nad
    sobą samą. Zacznę rano biegać, zmienię jadłospis na lekki i zdrowy,
    poświęcę trochę czasu medytacjom i dużo więcej nauce. Najlepiej jak
    potrafię, przygotuję się do egzaminów wrześniowych, i nie jak
    większość polskich studentów dla "3 Z" (zakuć, zdać, zapomnieć).
    Podszlifuję moją znajomość angielskiego, żeby wyrobić sobie w końcu
    jakiś certyfikat. Najwyższy czas byłoby też powrócić do nauki j.
    niemieckiego i j. włoskiego. Hmmm...

    A kiedy już będę taka "doskonała", a w Polsce dalej będą rządzili
    ciągle uśmiechający się obleśni politycy (jak do nikogo na świecie mam
    awersje nabytą do Millera) to spotkamy się pewnie na przejściu
    granicznym. Bynajmniej nie jest to oznaka mojej naiwności w totalną
    odmianę życia w innym kraju europejskim, a jedynie brak nadzieji na
    zmianę w naszej kochanej ojczyźnie.
    Wierzę w to (Grendel), iż cała ta tragiczna sytuacja nie jest jedynie
    wynikiem mentalności leniwych rodaków. Jakoś za granicą jesteśmy
    najczęściej odbierani jako bardzo dokładni i pracowici... niestety
    tylko w pracach fizycznych... Większą winą obarczałabym całe rzesze
    niewykształconych, skorumpowanych i chorobliwie rządnych władzy
    polityków.

    Mam serdecznie tego dość!

    Pozdrawiam,
    jeśli nie jesteś politykiem