PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego w Polsce nie ma pracyRe: Dlaczego w Polsce nie ma pracy
  • Data: 2003-07-31 11:08:05
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce nie ma pracy
    Od: "Tomasz Gessner" <t...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ostatnie strajki kolejarzy. Zatrzymali ruch pociagow i wyszli na tory.
    > Nie pozwolili normalnie pracujacym dotrzec do pracy. Narazili kolej na
    > kolejne koszty! Toz to jakbym ja myslal analogicznie, to musialbym w
    > obronie swojego miejsca pracy skopac pare monitorow i porozwalac pare
    > komputerow. To jakis debilizm.

    Z wszystkim o czym piszesz w zasadzie mozna sie zgodzic. Jednak odnosnie tej
    kolei, to akurat bylo odwrotnie. Poniewaz PKP z tytulu wlasnej
    nierentownosci przynosi dziennie(!) ok. 30mln. zł strat, wiec owe blokady,
    ktore mialy ostatnio miejsce przyczynily sie do ... oszczednosci. Po prostu
    koleje nie jezdzili, wiec straty zostaly zmiejszone. Nawet sami
    przedstawiciele PKP (jak i dziennikarze) smiali sie, ze im (jak i
    podatnikom) taka sytuacja na reke ;-)))

    Tomasz Gessner
    Analityk Rynku Futures
    t...@o...pl