PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego w Polsce nie ma pracyRe: Dlaczego w Polsce nie ma pracy
  • Data: 2003-07-31 08:31:25
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce nie ma pracy
    Od: "Hayan" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    zgadzam sie z tymi poglądami.. zmienialem juz kilka miejsc pracy ...ale
    najgorzej ciagle jest chyba w urzedach, ceremonialy picia kawy , czytanie
    lektur obowiazkowych (rzeczpospolita) ...i jak tu ma byc dobrze. w moim
    miescie zwiazki zawodowe doprowadzily do tego ze w zakladach , na ktorych
    opieralo sie funkcjonowanie miasta pracuje teraz ok 800 osob a tylko
    dlatego ze nie chcieli doprowadzic w latach 90-tych do restrukturyzacji i
    podzialu molocha na mniejsze efektywniejsze spolki ...ale co mi tam
    ...szukam sam na razie jakiegos punktu zaczepienia i po czesci do niedawna
    myslalem jak wiekszosc osob z dyplomem -"nie bede sie znizal" ale teraz gdy
    zrodelko wyschlo ...kto wie ...moze trzeba bedzie isc do jakiejs pracy za te
    symboliczne 800....a`propos ostatniego akapitu ...nie licze na gwaltowna
    poprawe po wejsciu do UE ...mam kilku znajomych ktorzy tam pracuja i wiem ze
    nie jest tam tak kolorowo ...pozdrawiam all Krzysiek.