PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??Re: Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??
  • Data: 2008-09-08 09:46:36
    Temat: Re: Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??
    Od: szymon <n...@m...pl_WITHOUT> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2008-09-08, pon o godzinie 10:31 +0200, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Teraz traci więcej czasu, bo tacy wanna-be specjalist jest cale mnóstwo.
    > I wedle zaleceń prowadzących kursy w latach 90-tych ślą CV wszędzie,
    > gdzie znajdą jakiekolwiek słowo klucz, wg którego szukają pracy, nie
    > ważne, że tam trzeba umiec więcej ect. Chcą być programistami, piszą, że
    > biegle znaja język C/C++, na rozmowie okazuje się, że nie znaja
    > podstawowych rzeczy w tym języku, na pytanie, czemu napisali, ze znają
    > biegle, odpowiadają, że parę lat temu na studiach napisali program na
    > zaliczenie w tym języku i otrzymali ocene bardzo dobrą. To jest i teraz
> [...]

    Niestety właśnie z C++ mam najgorsze skojarzenia, odpowiadałem na kilka
    ogłoszeń, odpadałem już na rozmowie przez telefon, bo oto jakiś HRowiec
    zadawał mi pytania i odpowiedzi musiały być zgodne z tym co ma na
    kartce. Pytania były w stylu: jaki rodzaj dziedziczenia powinno się
    używać. Odpowiadam, że to zależy, bo... no i koniec rozmowy, bo widać,
    że nie wiem. Trafił mi się raz, z jednej dużej firmy międzynarodowej, na
    rozmowie człowiek, który miał być moim przyszłym szefem i wiedział, że
    zna się na C++. Pytanie było np. o rodzaje dziedziczenia, wymieniłem
    m.in. wirtualne, oczywiście w słuchawce usłyszałem ino śmiech, pod
    koniec rozmowy jednak przyznał mi rację, bo coś tam mu się przypomniało.
    Tak więc narzekania na pracowników co to przychodzą na rozmowę niewiele
    potrafiąc to jedno, a posiadanie szefa, który wie lepiej, choć wie
    niewiele i nie da się dyskutować, to druga sprawa.
    Ech, tak teraz to przeczytałem sobie... i nie wiem czy jest sens pisać
    takie oczywiste rzeczy.