PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??Re: Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??
  • Data: 2008-09-08 07:36:20
    Temat: Re: Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??
    Od: szymon <n...@m...pl_WITHOUT> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2008-09-08, pon o godzinie 09:25 +0200, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > A jednak... Jak szukałem pracy w sposób, taki, ze nie pytałem co i jak,
    > to nie dość, że straciłem dużo czasu, to jeszcze jedna oferta można
    > powiedziec wtedy przeszła mi koło nosa, bo się nie wyrobiłem. Jak
    > zacząłem szanować mój czas, pracę znalazłem szybciej i za lepsze pieniądze.

    Ja kiedyś w CV wpisałem sobie ile chcę zarabiać, to mi liczba zaproszeń
    na rozmowy spadła tak do zera. Potem to skasowałem i było lepiej, ale
    dalej jakoś nie miałem szczęścia i na każde pytanie o proponowane
    zarobki osoba po drugiej stronie słuchawki reagowała alergicznie jakoś.
    Dzięki temu liczba rozmów ponownie spadła do zera.