PracaGrupypl.praca.dyskusjeDarmowe godziny w szkole › Re: Darmowe godziny w szkole
    From: Any User <u...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Darmowe godziny w szkole
    Date: Thu, 29 Nov 2007 22:13:47 +0100

    > Jajca sobie robisz czy to było w jakimś zamkniętym zakładzie opieki
    > zdrowotnej?

    Poważnie piszę. Znam jedną taką osobę w moim rodzinnym mieście i
    bynajmniej nikt jej w żadnym zakładzie nie zamknął.

    > Mop narzędziem spełniania misji życiowej?

    Nie tyle mop, ile wszechstronne zapewnienie czystości. Nie jest to taka
    przysłowiowa sprzątaczka, dla której praca jest karą, ale raczej osoba,
    która doskonale orientuje się np. w różnych środkach czystości,
    stosowaniu ich do różnorakich powierzchni itd.

    Powiem tak: było dla mnie niesamowite, że można włożyć tyle pasji w
    dziedzinę, która dla innych jest właśnie karą, a nie spełnieniem.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com