eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy zawiadomić US ?Re: Czy zawiadomić US ?
  • Data: 2004-02-05 20:56:28
    Temat: Re: Czy zawiadomić US ?
    Od: Karolina <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Powiadomić. Chociaż róznie to bywa. Mam podobną sytuację z tą tylko róznicą,
    że mój były 'pracodawca' (za duże słowo, a jednak...) prawdopodobnie nie ma
    w ogóle zamiaru przygotowywać PITów, jakichkolwiek...
    Znajoma księgowa poradziła mi napisać do niego oficjalne pismo, że w związku
    z niedotrzymaniem terminu dostarczenia PIT wzywasz go do przygotowania
    dokumentu i dostarczenia go w ciągu np. 7 dni itd. itp., a potem pismo do
    US. Ale pomyślałam, że co ja będę głupkom pisma wysyłać i zadzwoniłam sobie
    do US, gdzie miła pani powiedziała mi, że US nie interesuje, że ja nie
    otrzymałam PIT, a rozliczyc sie mogę "według własnego uznania". Czyli od
    pobieranej pensji wyliczyc sobie ile podatku powinno byc odprowadzone i na
    tej podstawie się rozliczyć. I tak właśnie zrobię, dołączając do rocznego
    zeznania informację, że od byłego 'pracodawcy' PITa nie otrzymałam. I tyle.
    Aha, i mogę złożyc z powództwa cywilnego sprawę do sądu, co zamierzam
    uczynić.

    No to pozdrawiam!

    --
    Karolina


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1