PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy zawiadomić US ?Re: Czy zawiadomić US ?
  • Data: 2004-02-05 23:46:43
    Temat: Re: Czy zawiadomić US ?
    Od: "Paweł Przybyła" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moja dziewczyna miałą podobną sytuację. Jej pracodawca zamknął zakłąd w
    którym pracowałą i nie dostarczył PIT-u. W urzędzie skarbowym złożyliśmy PIT
    wraz z pisemnym oświadczeniem, że są to wyliczenia przybliżone ponieważ
    pracodawca nie dostarczył PIT-u. A oprócz tego złożyliśmy u naczelnika
    Urzędu Skarbowego pismo z informacją, że pracodawca nie dostarczył
    odpowiednich dokumentów. Pan ten był bardzo miły i powiedział, że szybko się
    nim zajmą. Dodatkowo podpisał nam kopię tego pisma i kopię tę dołączyliśmy
    do składanego PIT-a. Po kilku dniach pracodawca przysłał PIT i wtedy
    musieliśmy złożyć w US korektę.

    Paweł Przybyła