PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy zawiadomić US ?Czy zawiadomić US ?
  • Data: 2004-02-05 20:18:52
    Temat: Czy zawiadomić US ?
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

    Czekam na PIT od poprzedniego pracodawcy. Rozstaliśmy się w niemiłej
    atmosferze we wrzesniu. Nie otrzymałem wówczas od niego rozliczenia, mimo iż
    powinien mi je dać w momencie . Nie otrzymałem go też do dziś. Dzwoniłem do
    niego drugiego - twierdził, że wysłał. Mam podstawy, by mu nie wierzyć -
    pracownikom na miejscu dał dopiero dziś, poza tym często niedotrzymywał
    terminów, chocby przy wypłatach.
    Czy jak już ten PIT do mnie dotrze i okaże się, że został wysłany po 2
    lutego, mogę powiadomić o tym Urząd Skarbowy ?? W końcu przez niego nie mogę
    złożyć rozliczenia, a czekam na zwrot podatku. A to sa MOJE PIENIĄDZE !!!

    --
    j...@p...onet.WYTNIJTO.pl