PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy polskie uczelnie są oderwane od rzeczywistości? › Re: Czy polskie uczelnie są oderwane od rzeczywistości?
  • Data: 2005-04-19 20:15:56
    Temat: Re: Czy polskie uczelnie są oderwane od rzeczywistości?
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Kowalski" <J...@n...pisz.tu> napisał w wiadomości
    news:186321322.20050418151400@nie.pisz.tu...

    > Do ludzi nie "migających się" od udzielania odpowiedzi.

    Udzielanie odpowiedzi, (zresztą nie wiem o jakie pytanie Ci chodzi) nie jest
    w dyskusji obowiązkowe. Niektóre pytania nie doczekały się odpowiedzi przez
    tysiące lat. Domyślam się, że ta sytuacja może Cię głęboko niepokoić i jako
    biznesmen wolałbyś mieć jasność. Dostrzegasz znaczenie czasu i nawet
    najgorszą odpowiedź uważasz za lepszą od jej braku. Ale nie wszyscy tak
    funkcjonują.
    A jeśli chodzi o Twój pomysł z wbijaniem do głów prognozy zatrudnienia, to
    moja ocena jest jasna. Skoro domagasz się odpowiedzi, napiszę otwartym
    tekstem. Jest głupi.