PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy obawiacię się o utratę pracy › Re: Czy obawiacię się o utratę pracy
    From: "Stokrotka" <o...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy obawiacię się o utratę pracy
    Date: Mon, 26 Jan 2009 19:30:52 +0100

    > Nie rozumiem. Od dawna jestes bez pracy, bo ktos ci nie zaplacil?

    Nie znasz statystyk.
    Praktycznie każdy pracodawca nie płaci zwalniając pracownika.
    Mi nie zapłaciły gdy zmieniałam pracę co.najmniej 4 firmy.
    Tyle , że większość firm kradnie po troszeczku, tak by nie było widać ,
    i pracownicy zwykle tego nie widzą, lub nie zwracają na to uwagi bo nie
    warto.
    Ja upomniałam się w sądzie pracy (w roku 2001),
    a wcześniej w inspekcji pracy o ostatnią zapłatę .
    Były wszystkie wymagane dokumenty i jeszcze dużo więcej
    (druki RMUA, pisma z inspekcji itp).
    Skorumpowani sędziowie nie wydawali wyroku,
    a mnie zaczęła psześladować policja, i do dziś to robi.
    Dlatego, jak oni (policja , sędziowie , pracownicy sądu, prokurator co
    umożył sprawę zastraszania mnie) będą teraz bez pracy to się będę cieszyć.
    To mało zwolnić , bo to byli bandyci, ale i to poprawia mi nastruj.

    >A ktos
    >inny w tym czasie utrzymal sie na stolku wiec jest szuja?

    Tak, obecnie pomagają mi rodzice.
    Jednak wcześniej zarabiałam, nigdy nie było mnie stać na kupno mieszkania,
    auta itp,
    więc coś zaoszczędziłam, więc miałam jakieś oszczędności.

    --
    (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo