PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy obawiacię się o utratę pracyRe: Czy obawiacię się o utratę pracy
  • Data: 2009-01-26 22:54:39
    Temat: Re: Czy obawiacię się o utratę pracy
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PZ" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:497e3743$1@news.home.net.pl...

    > Jak bym mial firme i na kazdym pracowniku srednio zarabial np 500
    > miesiecznie to nie zalowalbym 3,5 na WZetke.

    Łącznie 14 zł na pracownika, bo przecież co tydzień ;-)
    A tak przede wszystkim - jakby ciocia miała wąsy byłaby wujaszkiem :)

    > A ze nie jestem biznesmenem to jednak nie za bardzo chyba sie zrozumiemy.

    Ja też nie jestem, ale faktycznie, chyba się nie zrozumiemy :)
    Wiesz jaki jest z tym największy problem dla pracodawcy?
    Takich rzeczy się kompletnie nie docenia w momencie, gdy inni zanęcą nas
    lepszą kasą. Dlatego nie dziwię się, gdy pracodawcy po prostu ograniczają
    tego typu profity do minimum.