PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy obawiacię się o utratę pracy › Re: Czy obawiacię się o utratę pracy
  • Data: 2009-01-26 19:10:01
    Temat: Re: Czy obawiacię się o utratę pracy
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Stokrotka pisze:
    > Nie znasz statystyk.
    > Praktycznie każdy pracodawca nie płaci zwalniając pracownika.

    Proszę nie uogólniać i poczytać o próbie statystycznej. Ktoś kto jest
    związany z branżą IT (z tego co pamiętam to ty) powinien wiedzieć co
    nieco o statystyce (dla leniwych:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Pr%C3%B3ba_statystyczna
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Dob%C3%B3r_pr%C3%B3by )

    > Mi nie zapłaciły gdy zmieniałam pracę co.najmniej 4 firmy.

    Co najmniej? To u mnie płatności ostatniej pensji wynoszą 100%, wśród
    moich znajomych też. Ba w poprzedniej firmie to nawet premie uznaniowe
    (zależne wyłącznie od przełożonego) wypłacali za ostatni przepracowany
    miesiąc (jak ktoś zasłużył, tzn. dobrze pracował). Imo podobne
    przyciąga podobne.

    Polecam: http://pl.wikipedia.org/wiki/Projekcja_(psychologia)

    > Tak, obecnie pomagają mi rodzice.
    > Jednak wcześniej zarabiałam, nigdy nie było mnie stać na kupno mieszkania,
    > auta itp,
    > więc coś zaoszczędziłam, więc miałam jakieś oszczędności.

    Nie od razu kupuje się mieszkanie, samochód. Jeżeli się nie ma wiedzy,
    umiejętności, pracowitości większej/ych niż inni to szybko do takich
    pieniędzy się nie dojdzie. Inaczej trzeba wyrzeczeń, cierpliwości.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --