PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy nik już nie potrzebuje pracownika poza IT i MLN › Re: Czy nik już nie potrzebuje pracownika poza IT i MLN
    From: " Marek" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy nik już nie potrzebuje pracownika poza IT i MLN
    Date: Fri, 5 Mar 2004 11:12:04 +0000 (UTC)

    blendi <b...@o...pl> napisał(a):

    > nie bój się ... kombinuje jak tylko sie da. Mam ok 10 umów o dzielo w
    > miesiącu, zapieprzam jak mały samochodzik. Dlatego już mnie to nie bawi to
    > nie ma sensu ani przyszłości. Chcę czegoś normalnego a nie dobrych rad
    > natury: jak mu powiem coś nie miłego to weźmie się może do roboty.
    > Człowieku jak już przepracowałem 4 lata swojego życia a ostatno zostałem
    > zredukowany- Cięcia kadrowe?!?!?!?!?

    Doskonale rozumiem twoje wzburzenie, bo sama chęć robienia czegoś
    innego niż do tej pory, a co jest poszukiwane nie wystarczy.
    Oznacza to miesiące lub lata nauki czegoś innego, a w dodatku po ukończeniu
    nauki nowego zawodu może się okazać, że teraz poszukiwane jest znowu
    coś innego. Poza tym zmiana specjalności zawodowej jest trochę problematyczna
    zważywszy na to, że każdy pracodawca wymaga potężnego dorobku naukowego
    i udokumentowanych dotychczasowych sukcesów. Kogoś "zielonego" przyjmuje
    się głównie po to, żeby go jakiś czas pożuć, a potem wypluć.
    Takie CV: miesiąc tu, dwa tam, trzy tu, sześć tam nie zawsze wzbudza
    zaufanie potencjalnego pracodawcy, poza agencjami zatrudniającymi "tempów"
    oczywiście.

    Marek