PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy nik już nie potrzebuje pracownika poza IT i MLN › Re: Czy nik już nie potrzebuje pracownika poza IT i MLN
  • Data: 2004-03-05 06:54:05
    Temat: Re: Czy nik już nie potrzebuje pracownika poza IT i MLN
    Od: "blendi" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie bój się ... kombinuje jak tylko sie da. Mam ok 10 umów o dzielo w
    miesiącu, zapieprzam jak mały samochodzik. Dlatego już mnie to nie bawi to
    nie ma sensu ani przyszłości. Chcę czegoś normalnego a nie dobrych rad
    natury: jak mu powiem coś nie miłego to weźmie się może do roboty.
    Człowieku jak już przepracowałem 4 lata swojego życia a ostatno zostałem
    zredukowany- Cięcia kadrowe?!?!?!?!?

    ?