PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy nik już nie potrzebuje pracownika poza IT i MLN › Re: Czy nik już nie potrzebuje pracownika poza IT i MLN
  • Data: 2004-03-04 22:43:39
    Temat: Re: Czy nik już nie potrzebuje pracownika poza IT i MLN
    Od: "M&M" <ainom@buziaczek_nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    hi!

    > Wszyscy się przyzwyczaili, że praca musi być i już. Wcale tak nie jest.
    Masz
    > takie samo prawo mieć prace jak i umrzeć z głodu. Nikt nie odwołał doboru
    > naturalnego. Jak sobie nie radzisz, albo nie chcesz radzić to to jest
    przede
    > wszystkich twój problem.
    > W twoim akurat przypadku uparłeś sie pewnie, że będziesz robił to co
    akurat
    > mało kto potrzebuje i dlatego masz kłopoty.
    > Zacznij robić to co jest poszukiwane i problem zniknie.
    >
    > andrzej

    U.lla la...
    widze na 100% ze Kolega ustawiony i ma robote -a pomyslales sobie jakby to
    bylo jakbys teraz statowal do roboty juz nie wspominam o jakims dorobieni
    sie...tylko o przezyciu od 1 do 1 (bynajmniej nie na garnuszku rodzicow) ?
    Bo ja sobie tak mysle ze byloby naprawde ciezko... :-(

    michus