PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy nik już nie potrzebuje pracownika poza IT i MLN › Re: Czy nik już nie potrzebuje pracownika poza IT i MLN
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy nik już nie potrzebuje pracownika poza IT i MLN
    Date: Fri, 5 Mar 2004 09:13:20 +0100

    Użytkownik "andrzej" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c29brl$eag$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości

    > Jeżeli się nie zwiększa.

    Popatrz na wskazniki bezrobocia oraz jak zmniejszaja sie pensje juz
    pracujacych.
    Nie mowimy kategoriami dziesiecioleci tylko o chwili obecnej.!!!
    Im spoleczenstwo bogatsze tym wiecej "pierdol" kupuje, im ubozsze tym
    bardziej zaweza koszyk zakupow do spraw podstawowych. W spoleczenstwie
    ubogim mozna wyzyc i to niezle, ze sprzedazy drogich dobr luksusowych, ale
    nie masowych, tylko jednostkowych, skierowanych do osob wzbogacajacych sie
    dzieki kryzysowi. Takie rekiny podziemia i czarnego rynku oraz
    wysokooplacani specjalisci nie beda kupowali wannami kosmetykow oferowanych
    przez MLM.
    Wyliczylem, ze na moim bezrobociu pewien sklep spozywczy kolo mojego domu
    stracil okolo 6000 zl w skali roku - bo poszukalem znacznie tanszego
    znacznie dalej (nie mowiac o zmianie struktury "koszyka zakupow"). A takich
    osob jak ja jest znacznei wiecej.

    > Chyba na początku 19 wieku podał się do dymisji szef londynskiego urzędu
    > patentowego, gdyz jak twierdził wszystko już jest wynalezione i nie bedzie
    > mial nic do roboty.
    > Nikt "rozsądny" nie uwierzyłby w 1987 roku, że za pare lat znaczna część
    PKB
    > będzie pochodzić ze sprzedaży niesmacznych i zamulających żołądek
    > cieniutkich ziemniaczanych płatków.
    > Ten sam człowiek nawet 3 lata później kazałby przestać oglądać filmy
    > fantastyczne i przestać śnić o mieszczącej się w dłoni "krótkofalówce" z
    > której w sekunde nawet do prezydenta USA będzie się można dodzwonić.
    >
    > andrzej

    ---