PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jesteś uczciwy? › Re: Czy jesteś uczciwy?
    From: n...@g...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy jesteś uczciwy?
    Date: Mon, 21 Mar 2005 00:03:50 +0900

    CanoE wrote:

    > jak ladnie poprosi to mu dam :P
    > menel tez czlowiek :P

    To juz co innego. Jesli kasjer poprosi _mnie_ o 2 zlote to byc moze mu
    je dam. W kazdym razie nie bede mial o to do niego pretensji.

    Tu bardziej pasowalaby inna sytuacja: menel(tm) prosi Cie (przyjmijmy,
    ze ladnie - z usmiechem na twarzy itd.) o pozyczenie Twojego skladanego
    kija bejsbolowego z zamiarem pozyskania kwoty w wysokosci 2PLN od osoby
    trzeciej. Co robisz?

    > no bez przesady.. a jak znajomy poprosi zebym moje zakupy zrobila na
    > jego karte(bo zbiera punkty) to to tez kradziez??

    To zalezy czy regulamin uzywania karty tego zabrania. My natomiast
    mowimy o powazniejszej sprawie - kasjer moze ukrasc wlascicielowi sklepu
    znacznie wieksza sume niz przecietny nieuczciwy klient. Co gorsza,
    przypina swojej firmie etykietke "tutaj kantuja".