PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jesteś uczciwy? › Re: Czy jesteś uczciwy?
  • Data: 2005-03-20 15:31:12
    Temat: Re: Czy jesteś uczciwy?
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

    >Tu bardziej pasowalaby inna sytuacja: menel(tm) prosi Cie (przyjmijmy,
    >ze ladnie - z usmiechem na twarzy itd.) o pozyczenie Twojego skladanego
    >kija bejsbolowego z zamiarem pozyskania kwoty w wysokosci 2PLN od osoby
    >trzeciej. Co robisz?

    popadasz w skrajnosc i przesadzasz..

    >To zalezy czy regulamin uzywania karty tego zabrania.

    otoz to... mnie zastanawia jedno... czy takie kasjer moze posiadac
    taka karte... z tego co wiem sa imienne (przeciez mogliby sprawdzic w
    bazie ze w tym czasie pracowal na kasie)

    >My natomiast
    >mowimy o powazniejszej sprawie - kasjer moze ukrasc wlascicielowi sklepu
    >znacznie wieksza sume niz przecietny nieuczciwy klient. Co gorsza,
    >przypina swojej firmie etykietke "tutaj kantuja".

    ale wykorzystanie punktow klienta za jego zgoda (po uprzednim
    spytaniu/prosbie) uwazasz za kradziez?? ja bym to nazwala "napiwek"

    CanoE
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)