PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV › Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
    From: Wieslaw Bicz <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
    Date: Wed, 15 Feb 2012 15:43:54 +0100

    W dniu 2012-02-15 13:28, news pisze:

    > ha ha, "Bicz" zamiast krótkiej odpowiedzi na proste pytanie znowu
    > wywiódł cię na manowce długą dyskusją jak to zatrudniają informatyków co
    > zajmują się elektroniką, fizyką, sprzątaniem, tylko pewnie nawet takiemu
    > "wszystko w jednym" kiepsko płacą skoro się nie chwali.

    Oferowane zarobki są przyzwoite, ale nie płacimy też nikomu ekstremalnie
    dużo.

    Nie mam potrzeby chwalić się takimi rzeczami. Nie mam problemu ze
    znalezieniem ludzi, którzy chcą ze mną współpracować i robić to, co
    lubią. Ludzi, którzy żądają bardzo wysokich zarobków zawsze traktuję
    podejrzliwie, chyba, że wiem, co sobą reprezentują.

    Informatyka, który zna się na elektronice i fizyce jeszcze nie
    znalazłem, ale na przykład fizyka, który jest bardzo dobrym
    elektronikiem i rewelacyjnym programistą już spotkałem. A żeby było
    jeszcze zabawniej całkiem nieźle radził sobie w warsztacie mechanicznym
    i - co ciekawe - nie uważał tego za coś szczególnie dziwnego.

    W. Bicz